Za gostinske storitve na Dvoru Jezeršek, v Restavraciji Blejski grad, Gostilni na Gradu in Pivnici Union lahko do 31. 12. 2021 unovčite izključno nove turistične bone (BON21).
Še vedno pa lahko do 31. 12. 2021 izkoristite stare bone (TB) za nastanitev na Dvoru Jezeršek. Kulinarične pakete z možnostjo nastanitve si oglejte na tej
povezavi.
Koriščenje gostinskih storitev (na terasi in v notranjih prostorih) je možno le z veljavnim PCT potrdilom. Potrdilo pokažite strežnemu osebju.
Kot gost in upravičenec
turističnega bona ste nas dolžni obvestiti, da boste za opravljeno gostinsko
storitev unovčili bon.
Če želite unovčiti turistični bon
(BON21) za gostinske storitve na Dvoru Jezeršek, v Restavraciji Blejski grad,
Gostilni na Gradu in Pivnici Union, je obvezna predhodna rezervacija (najkasneje en delovni dan pred želenim terminom rezervacije, do 16. ure), pri kateri je treba v celoti izpolniti spletni obrazec za rezervacijo in priložiti obvezne priloge za vse
upravičence, ki bodo kot plačilo izkoristili turistični bon.
Na podlagi prejete rezervacije
bomo preverili razpoložljivost na izbrani lokaciji za izbrani termin in vam
poslali potrditev rezervacije oz. vas kontaktirali za morebitno
uskladitev novega termina.
Koriščenje turističnega bona brez predhodne rezervacije in oddanih prilog (izpolnjeni obrazci za uvnovčitev/prenos bonov in kopija identifikacijskega dokumenta) ni mogoče.
Koriščenje gostinskih storitev (na terasi in v notranjih prostorih) je možno le z veljavnim PCT potrdilom. Potrdilo pokažite strežnemu osebju.
Najnižji znesek za koriščenje
turističnih bonov za gostinske storitve na Dvoru Jezeršek, v Restavraciji
Blejski grad, Gostilni na Gradu in Pivnici Union znaša
50,00 EUR.
V spletni obrazec pri rezervacijah mora upravičenec
zapisati znesek želene unovčitve bona, ki bo nato upoštevan pri plačilu računa
za gostinske storitve na izbrani lokaciji.
1. REZERVACIJA
- Upravičenec mora v celoti izpolniti spletni
obrazec za rezervacijo (podatki za rezervacijo in podatki upravičenca) in
priložiti obvezne priloge (izpolnjen in podpisan obrazec »Potrditev
unovčitve bona« oz. »Izjava upravičenca o prenosu bona« ter kopijo identifikacijskega dokumenta).
- Če bo v sklopu iste rezervacije pri plačilu gostinskih
storitev turistični bon unovčilo več gostov, je treba v spletnem obrazcu za
rezervacijo mize zapisati podatke vseh gostov (ime in priimek, EMŠO) in
priložiti obvezne priloge za vse upravičence (vsi upravičenci pisno potrdijo
koriščenje bona na enem obrazcu »Potrditev unovčitve bona«), sicer unovčenje
turističnega bona ni mogoče.
- Na podlagi prejete rezervacije bomo preverili
razpoložljivost na izbrani lokaciji za želeni termin in vam poslali potrditev
rezervacije oz. za morebitno uskladitev novega termina.
- Koriščenje turističnega bona brez
predhodne rezervacije in oddanih prilog (izpolnjeni obrazci za uvnovčitev/prenos bonov in kopije identifikacijskega dokumenta) ni mogoče. Rezervacijo je potrebno opraviti najkasneje en delovni dan pred želenim terminom, in sicer do 16. ure.
- Prenos bonov med upravičenimi sorodniki velja v skladu z veljavno zakonodajo. Bon je mogoče prenesti le enkrat, v celotni vrednosti bona. Velja torej, da je delno koriščen bon v preostali vrednosti neprenosljiv. Preneseni bon lahko pridobitelj unovči le enkrat (v celoti ali v poljubnem nižjem znesku). V primeru, da ne porabite vseh sredstev prenesenega bona ob prvi unovčitvi, preostanek prenesenega bona zapade. Dodatne informacije in izjave za prenos bonov (Priloga 2 in Priloga 3) najdete na tej povezavi.
- Koriščenje gostinskih storitev (na terasi in v notranjih prostorih) je možno le z veljavnim PCT potrdilom. Potrdilo pokažite strežnemu osebju.
|
2. UNOVČITEV BONA
- Po opravljeni storitvi boste prejeli račun, ki
se izda za celotno vrednost storitve, pri čemer kot upravičenec unovčite bon (znesek
unovčitve bona, ki ste ga navedli v spletnem obrazcu), preostanek pa
doplačate z drugimi plačilnimi sredstvi.
- V skladu z zakonodajo je treba za koriščenje turističnega bona na lokaciji priložiti podpisan obrazec za unovčitev/prenos bona (original) in kopijo identifikacijskega dokumenta. Upravičence prosimo, da imate vse potrebne dokumente s seboj in jih ob plačilu računa predate strežnemu osebju.
- Za plačilo računa, ki bo plačan s turističnimi
boni več gostov upravičencev hkrati, bo izdan le en (skupni) račun naročniku
rezervacije.
- Po opravljeni storitvi (tj. po izstavitvi
računa) bomo kot ponudnik gostinskih storitev prek portala eDavki upravičencu unovčili
znesek unovčitve bona.
- Vse dokumente, potrebne za unovčitev
turističnega bona, bomo hranili v skladu z zakonodajo.
|
3. IZPLAČILO
VREDNOSTI BONA
- Potrditev unovčitve bona tako upravičenca kot
ponudnika je podlaga za izplačilo vrednosti unovčenega bona, ki ga FURS
praviloma izplača ponudniku storitve.
- FURS izplača ponudniku storitve oziroma
upravičencu sredstva v višini unovčenih bonov na njegov plačilni račun, vpisan
v davčni register, glede na vnaprej določene roke.
|
Kot ponudnik vrhunskih kreativnih kulinaričnih doživetij se zavedamo, da je transparentnost ključnega pomena za ohranjanje dobrih odnosov z našimi gosti.
Kot ponudnik gostinskih storitev v primeru odpovedi rezervacije ne smemo unovčiti bona. Pogoj za unovčitev bona je opravljena storitev in s strani upravičenca izpolnjena dokumentacija.
Odpoved rezervacije je potrebno sporočiti najkasneje en delovni dan pred terminom rezervacije, in sicer do 16. ure.
Dodatne informacije glede unovčitve turističnih bonov najdete na spletnih straneh FURS.