SI
Show menu

Plastični lončki in Bobi palčke so OUT

Plastični lončki in Bobi palčke so OUT

Sora pri Medvodah, 23. 9. 2017
22. septembra je v Kristalni palači v Ljubljani potekal 11. Izvozni fokus. Gre za butične-izobraževalne dogodke, ki so namenjeni prenosu najboljših praks, idej in pristopov med poslovneži, ki poslujejo mednarodno. Izvozni fokusi ponujajo inovativne prakse, kako osvajati nove kupce in nove trge, kako iskati partnerje, kako prilagoditi izdelke za prodajo na več trgih, kako čim bolje kadrovati na mednarodnem nivoju, kako upravljati z mednarodnimi trgi in uspešno nastopiti na sejmih doma in v tujini. 

Prvič pa so izvozni fokus spremljale tudi omamne vonjave in okusi z razstavnega prostora Jezeršek gostinstva, kjer smo svoj nastop še dodatno nadgradili v sklopu izobraževalnega dela programa. Jure Jezeršek, poslovni direktor Jezeršek gostinstva d.o.o., je v zanimivem predavanju predstavil, kako se z nadgradnjo sejemskega nastopa razlikovati od konkurence.

V prispevku je prikazal razloge in načine, kako se na sejmih in dogodkih v tujini razlikovati od tekmecev. Prikazani so bili primeri uspešne prakse obogatitve nastopa podjetja na B2B-dogodku. Kaj lahko naredimo, da bomo drugačni, tudi z omejenimi resursi. Predavanje je bilo koristno za vse, ki se želijo razlikovati od konkurence oziroma jasneje komunicirati svoje prednosti, koristi. 

Povzemimo samo nekaj ključnih poudarkov s predavanja, kako nadgraditi sejemski nastop in kako pustiti konkurenco nekaj korakov za seboj:


KAJ JE TISTO, KAR ŠTEJE?

Samo prisotnost na sejmih že dolgo časa ni več dovolj. Če se zgolj postavite ob bok konkurenci, obstaja velika možnost, da vas več kot 100 drugimi ponudniki nihče ne bo opazil. Ob predpostavki, da nastop na sejmu zahteva več tednov oz. mesec priprav, in da ste vanj vložili kup denarja, se je potrebno zavedati, da ničesar ne smete prepustiti naključju. Potrebno je imeti jasno strategijo, kako se ločiti od konkurence, natančno zastaviti cilje in korake do njihove uresničitve. 
Na voljo imate natanko 3 sekunde časa, da prepričate obiskovalce v mimohodu. Vsak, ki gre mimo, je izgubljen. Ključna beseda je pozornost in te si kot razstavljavec ne boste priborili samo z logotipom ali marketinškim sloganom. Človeka je treba privabiti in presenetiti. (Vir: 3D ART d.o.o.)

Pa veste, kako? Kaj pa, če bi obiskovalca v teh treh sekundah privabili z omamnimi vonjavami in nepozabnimi okusi? Pri tem vam seveda z veseljem priskočimo na pomoč. 


KAKO ZAČINITI SVOJ NASTOP? 

Pomembna je prezentacija! Plastični lončki in Bobi palčke so že dolgo časa OUT. Na podlagi izkušenj in dolgoletnega sodelovanja s Slovensko turistično organizacijo smo razvili nov koncept sejemske kulinarične ponudbe. 

Cenene plastične lončke smo za začetek zamenjali s steklenimi kozarci za penino, vino, sok ali vodo, plastične krožničke pa za porcelanaste krožnike ali EKO kartonske čolničke. Namesto slanih Bobi palčk in čipi-čipsa smo razvili odlične jedi za različne vrste pogostitev, odvisno od zahtev in želja naročnika. Postrežemo lahko prigrizke in fingerfood, toplo-hladni bife ali pripravimo celo kuharsko animacijo pred obiskovalci sejma. Za piko na i, pa smo suhe in stare potice nadomestili s svežimi lePotičkami in ajdovimi krapci, ki jih tik pred zdajci spečemo kar na razstavnem prostoru. 

Ker je naša glavna naloga zagotavljati inovativne in kreativne kulinarične rešitve po željah naročnika, kot zanesljiv in fleksibilen partner svojim naročnikom zagotavljamo kakovostne storitve doma in po svetu. Med drugim omogočamo: 

- samo dostavo hrane in pijače, kjer za izvedbo pogostitve poskrbi naročnik sam;
- skrb za celotno pogostitev z vključenim strežnim osebjem SORA catering by Jezeršek;
- postavitev »restavracije« znotraj razstavnega prostora. 

Če imate pomisleke, da poleg vseh stroškov, ki jih imate z nastopom na sejmu doma ali v tujini, ne potrebujete še dodatnih stroškov za pogostitev, vam zagotavljamo, da boste dobili veliko več za svoj denar, predvsem pa v treh sekundah prepričali veliko več obiskovalcev, kot ste jih do sedaj. 

Preverite V VLOGU, kaj je na avtomobilskem sejmu v Frankfurtu sezulo blogerja Komotar Minuta in zakaj je sejemski catering pomemben. 


ZAKAJ IZBRATI NAS?

Vizija podjetja Jezeršek gostinstvo je ostati vodilno podjetje na področju cateringa in gostinske dejavnosti na slovenskem tržišču, postati vodilno podjetje v jugovzhodni Evropi ter se uvrstiti med 10 najboljših organizatorjev in ponudnikov cateringa v Evropski uniji, kar bomo dosegli tako, da bomo še naprej zagotavljali inovativne in kreativne kulinarične rešitve po željah naročnika.

Ponašamo se s celovitim logističnim pristopom, vrhunsko kakovostjo in profesionalnim kreativnim osebjem, ki poskrbi za nepozabno kulinarično doživetje. Naše prednosti so: 

- sodoben logistični sistem (predpriprava, inventar v tehnološko dovršenih skladiščnih prostorih, pakiranje, prevzem …)
- zanesljiv transport (prevoz in dostava)
- destinacije v EU in svetu
- napredna tehnologija (prilagojena skrinja, pečica in indukcija za delo na sejmu)
- stroškovna optimizacija (prostor, ki ga potrebujemo na razstavnem prostoru, meri zgolj 4-6 m2)
- vrhunska kakovost (svežina, drugačnost, strokovnost in profesionalnost osebja)


Oglejte si naš predstavitveni video sejemskega cateringa TUKAJ, prezentacijo pa najdete na spletni strani 11. Izvoznega fokusa.


Smo vas prepričali, da so plastični lončki in Bobi palčke OUT? Želite nadgraditi svoj sejemski nastop in premagati konkurenco? 


Kontaktirajte nas na gostinstvo@jezersek.si ali pokličite 01 361 94 21 in z veseljem vam bomo pomagali. 

Foto: Matic Kremžar