Jezerškovi ustvarjajo nove kulinarične zgodbe - Jezeršek gostinstvo
SI
Show menu

Jezerškovi ustvarjajo nove kulinarične zgodbe

Jezerškovi ustvarjajo nove kulinarične zgodbe

Sora, 23. 6. 2020

Dejstvo, da je kriza lahko priložnost za nove poslovne zgodbe, so tudi tokrat potrdili Jezerškovi. V tem času so razvili novo storitev Jezeršek e-catering, uspešni pa so bili tudi na javnem razpisu za najem Gostilne Na gradu in Grajske kavarne na Ljubljanskem gradu.

Koronska kriza je tako kot večino gostinskih podjetij prizadela tudi podjetje Jezeršek gostinstvo, družinsko podjetje z več kot 35-letno tradicijo in izkušnjami v gostinstvu in organiziranju pogostitev. Vendar je lahko vsaka kriza tudi priložnost. In tega se dobro zavedajo tudi Jezerškovi. Martin Jezeršek, generalni direktor, pojasnjuje: »Čez noč smo poslovanje popolnoma zaustavili. Trenutno je prezgodaj govoriti o posledicah, saj se bo realno stanje pokazalo šele po oživitvi poslovanja. Kot vsaka kriza bo tudi ta poskrbela za selekcijo na trgu. Še posebej bo to veljalo za gostinsko-turistična podjetja. Preživeli bodo najboljši, in prepričani smo, da smo mi med njimi.« 

V podjetju Jezeršek gostinstvo se med karanteno niso tako kot številni drugi gostinci lotili priprave in dostave hrane na dom, temveč so skušali razmišljati strateško in dolgoročno. Martin Jezeršek dodaja: »Popolnoma smo prilagodili kratkoročne poslovne načrte in takoj uvedli najvišjo stopnjo varčevalnih ukrepov. Takoj potem smo pripravili novo srednjeročno strategijo za leti 2020 in 2021. Osredotočili smo se na področja, za katera predvidevamo hitrejše okrevanje, razvili smo novo storitev pod imenom Jezeršek e-catering in se usmerili v širitev poslovanja, ki je strateško prednostno.« 

V podjetju Jezeršek gostinstvo so tako konec maja predstavili idejo, ki je v njihovi hiši zorela kar nekaj časa: storitve cateringa so delno prestavili tudi na splet in tako izboljšali uporabniško izkušnjo pri naročanju pogostitev za različne tipe priložnosti (poslovne sestanke, timbildinge, brunche, kosila, praznovanja …), pri katerih za pripravo in postrežbo nepozabne pogostitve naročniki ne potrebujejo strežnega osebja. Jure Jezeršek, poslovni direktor in idejni oče projekta, razlaga: »Če kdaj, potem je bil zdaj pravi čas za uresničitev te kreativne kulinarične ideje. Tako smo razvili spletno trgovino Jezeršek, ki omogoča preprosto naročilo vrhunskega Jezeršek e-cateringa z dnevno svežimi jedmi iz kakovostnih lokalnih sestavin po dostopnih cenah, hitro dostavo jedi, pijač in dodatkov v lični nepovratni embalaži na želeno lokacijo ter preprosto brezstično plačilo. Med spletnimi policami lahko kupci izberejo tudi izvirno kulinarično darilo (npr. darilne pločevinke Akademije Jezeršek, vrednostne darilne bone …).«

Martin Jezeršek pravi, da vedno razmišljajo pozitivno, zato kljub vsemu v teh časih vidijo svetlo prihodnost. Prihodnjih nekaj mesecev bo za dejavnost, v kateri delujejo, izredno težkih, dolgoročno pa so prepričani, da se bo življenje normaliziralo, saj se ljudje čedalje bolj zavedajo pomembnosti hrane za prihodnost vseh nas. Pri tem opozarja, da se bo gostinska dejavnost spreminjala, vendar so Jezerški ponosni na to, da se znajo hitro in učinkovito prilagajati spremembam. 

Podjetje Jezeršek gostinstvo tako dokazuje, da za njihovimi uspehi – Dvor Jezeršek je namreč pred kratkim prejel tudi prestižno nagrado »The Plate Michelin«  stoji številčna ekipa strokovnjakov in sodelavcev, ki svoje delo opravljajo z ljubeznijo do slovenske kulinarike in tradicije.

Vse to še dodatno potrjuje dejstvo, da je bilo podjetje Jezeršek gostinstvo izbrano za najugodnejšega ponudnika javnega zbiranja ponudb za oddajo poslovnega prostora – Gostilne Na gradu in Grajske kavarne na Ljubljanskem graduGostilna Na gradu bo tako pod taktirko Jezerškovih svoja vrata odprla 30. 6. 2020. Predvidoma do začetka prihodnjega leta bo prehodno obdobje, nato si bo Jezeršek gostinstvo prizadevalo doseči postavljene cilje in kot novi najemnik uresničiti svojo vizijo. Grajska kavarna na Ljubljanskem gradu bo vrata gostom odprla 15. 7. 2020.

»Prepričani smo, da bomo kot novi najemniki s svojim bogatim programom dejavnosti in vrhunsko gostinsko ponudbo soustvarjali odlično kulinarično ponudbo mesta Ljubljane in zgodbo prestižnega naziva Evropska gastronomska regija 2021. Tako bomo v gastronomskem turizmu še dodatno prispevali svoj del k še večji prepoznavnosti in umeščanju vrhunske gastronomske regije, hkrati pa še naprej uspešno razvijali svojo kulinarično ponudbo,« poudarja kuharski mojster Luka Jezeršek, najbolj prepoznaven obraz ene od najuspešnejših slovenskih gostinskih družin.  

Prav tako v Jezeršek gostinstvu ostajajo optimistični glede organizacije enega izmed najpomembnejših evropskih kulinaričnih dogodkov pri nas – Evropskega simpozija hrane, ki so ga načrtovali marca in ga bili primorani zaradi epidemije koronavirusne bolezni prestaviti na jesen. 

Jezerškovi torej znova dokazujejo, da je treba vedno in povsod, tudi v krizi, iskati svetle plati. V tem času so spoznali, kako pomembno je proaktivno delovanje in transparentno komuniciranje z vsemi deležniki, predvsem zaposlenimi. In prav zato sta se v tej krizi pripadnost in zavzetost podjetju še dodano povečali.