SI
Show menu

PROJEKTI

Trajnostna poslovna strategija "Gostinstvo je IN"


Jezeršek gostinstvo želi s projektom »Gostinstvo je IN« razviti inovativne trajnostne prakse za poklice prihodnosti v gostinstvu, ki jim bodo z veseljem sledili tudi drugigostinci in ponudniki gostinskih storitev.

Namen projekta je torej pripomoči k reševanju problematike gostinskega poklica na vseh ravneh.


VEČ

EVROPSKI SIMPOZIJ HRANE

Jezeršek gostinstvo je organizator in nosilec projekta Evropski simpozij hrane, enega najpomembnejših evropskih kulinaričnih dogodkov.

Evropski simpozij hrane širi zavedanje o globalnih vplivih hrane, združuje največja svetovna kuharska imena in izjemne posameznike s področja kulinarike, umetnosti in medijskega sveta, ki svet spreminjajo na bolje, s svojimi zgodbami navdihujejo in spodbujajo k naprednemu razmišljanju in delovanju za boljšo in trajnostno prihodnost hrane.

Čas je, da damo več na mizo!

VEČ

JEZERŠEK 360°

Jezeršek gostinstvo v sklopu blagovne znamke Jezeršek 360° - Srčne zgodbe odgovornosti izvaja aktivnosti ter trži produkte in storitve na področju odgovornega delovanja in trajnosti.

Jezeršek 360° je zgodba, s katero predano gradimo podjetje Jezeršek gostinstvo kot odgovorno, inovativno in trajnostno naravnano.

VEČ

GORENJSKE RIBE

Namen projekta je dvig ravni zdrave lokalne ribje prehrane in pripomoči k zdravju prebivalstva s poudarkom na ranljivih ciljnih skupinah ter lokalni gospodarski razvoj in zaposlovanje vzdolž verige od ribogojca do krožnika porabnika na območju LAS Gorenjska košarica.
VEČ

Z JEZERŠKI NA OLIMPIJSKE IGRE

V podjetju Jezeršek gostinstvo v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez poleg redne ekipe sodelavcev na strokovno-delovno ekskurzijo popeljemo tudi mlade perspektivne kandidate, ki si priborijo vstopnico do Slovenske hiše in elitnega športnega dogodka.

Tako želimo mladim omogočiti nepozabno življenjsko izkušnjo in pokazati, da je tudi delo v gostinstvu in turizmu lahko lepo.

S projektom Z Jezerški na olimpijske igre podjetje pripomore k reševanju problematike na področju zaposlovanja v gostinstvu.

VEČ

TEDEN NEZAVRŽENE HRANE

Leta 2017 je na pobudo kuharskega mojstra Luka Jezerška in njegovih podobno mislečih kolegov, nastal projekt Teden nezavržene hrane, katerega namen je ozaveščanje javnosti o pomembnosti zmanjševanja količin zavržene hrane, njenih negativnih posledicah in potencialnih družbenih koristih boljšega izkoristka presežkov hrane.

Poleg okoljskega vidika je projekt vključeval tudi družbeno noto, saj je iz presežkov hrane omogočil brezplačen obrok socialno ogroženim v javni kuhinji zavoda Pod strehco, ki ga je pripravil kuharski mojster Luka Jezeršek.

Projektu so se pridružili številni drugi kuharski mojstri in vplivneži. Iniciativo je podprl tudi najboljši evropski kuhar, Massimo Bottura.

Številne in raznovrstne aktivnosti Tedna nezavržene hrane so dosegle več kot 1,5 milijona ljudi po vsej Sloveniji.

VEČ